mycket träning

Vaknade 12.30, vilket kanske inte var så konstigt då jag la mig 04.00 imorse :S
Gick iallafall upp och åt frukost, väntade tills magen smält maten och sen stack och jag bror min ut och spring :)
Haha vi tävlade runt sjön (5km) och den jäveln vann med några minuter :P Men vänta du bara, jag ska allt ta dig ;D
Sen när vi kom hem så gymmade vi också tillsammans i 1 timma .. shit 1 1/2 timma utan tjaffs :P Glad att jag har dig bror <33 nu har jag legat i solstolen i ca 45 min, men solen vill inte alltid visa sig framma alltså "/ ska strax hoppa in i duschen för att sedan äta och bege mig hem till baby som jag måste fira lite..  Sen ska jag iväg till strängnäs för att träffa robban :D

ja trevlig dag på er med !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0