partaj och baksmälla

Nu är det såhär ..

Igår jobbade jag fram till halv 4 för att sedan skynda mig ner på stan och handla käka till grillningen.
Sarah mötte mig i korsningen så jag slapp ta den tunga påsen ända hem :) thanks babe ! Väl hemma var det bara att fixa iordning sig vilket blev som det blev :P haha .. Sen drog jag och S in till strängnäs där vi blev upphämtade med bil av några kompisar vi skulle dela kvällen med :D Ut till Härd blev det där vi skulle hålla till. Grejen var ju den att vi skulle grilla men grillen gick sönder så det blev ingen mat för mig och S :S Det börjades dricka lite och sen kom det lite mer folk som inte alls var planerat, men kul var det :D

 idag är jag svin bakis och mår piss...

Imorgon ska jag in till e-tuna och träffa tjejerna :) tror vi ska handla, snacka skit och äta lunch <3

Lycka är att minnas gårdagen
drömma om morgondagen
och leva idag!

åter till min säng för vila. Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0