riddar rocken

Kvällen igår var nice ;) det blev dans precis som jag hade hoppats på vilket var super kul!!
Och det bästa av allt är ju att killarna är med och dansar ..
Jag beundrar killar som dansar med oss tjejer.. Ni andra är så boooring!

Idag jobbade jag till halv 4 då sarah kom och hämtade mig från jobbet, sedan drog vi oss ner det riddar rocken :)
Shit blev förvånad att det var så mycket strängnäs bor där.. men det var kul !;)
Nu är jag hemma med bror min, vi ska vara ensamma i natt eftersom mamma och pappa är ute på sjön.
Kanske bara att börja vänja sig eftersom mamma och pappa tar motorcykeln runt i sverige på lördag ..
Då blir vi ensamma en hel jävla vecka :S känns inte så kul med tanke på vart vi bor någonstans.

vad ska jag hitta på ikväll då?! hmm.. blir väl film eller någe skulle jag tro.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0