robban min vän!

Hemma igen efter en mysig kväll med min vän robban :)
att du alltid ställer upp för mig och hjälper mig ur svåra situationer, är jag grymt tacksam för !
du ger mig alltid en inblick på att allt är så enkelt. Jag trivs i ditt sällskap.
du är verkligen en av mina närmaste vänner jag har. Jag tycker om dig killen <3

imorgon ska jag börja ta i tur med mitt inre. första mötet och jag är rädd som ett litet barn :(
hoppas verkligen dethär hjälper mig nu.. jag ser inga andra utvägar om jag ska vara ärlig.
ska också träffa sardrew på en fika <3 du är min bästa vän !
Nästa helg ska du bli supen under bordet av mig
med ditt nya "självlysande kuk-sugrör" ;) haha

tisdag blir det partaja och jag längtar som satan ^^

nej jag kanske ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll !!
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0