shopping i e-town

Idag har jag varit i eskilstuna hela dagen med mina brudar :) Tog halv 12 tåget så var inne 12. Då började vi allt med att shoppa lite, går ju inte att hålla sig. Hade helt glömt bort att studiebidraget hade kommit så det blev öppen plånbok efter att jag kom på det :P höhö.. sen käkade vi på mc donalds och snacka lite goja.. shoppade lite till. Sen mötte vi upp älskade freddie gubben <3 saknar dig vännen ! Partaja snart eller?! Sen tog vi en fika med honom sen var det hemgång.




mamma och jag har hyrt 2 filmer och köpt 3 filmer, så ikväll blir det film-maraton med mamms..
Kan behövas eftersom vi inte har varit så sams på senaste tiden :(

trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0