skrikande naglar

Min bror är en fitta!

Idag har jag jobbat hela dagen i denna värme. Försäker dricka hela tiden för att inte få vätskebrist, men jag får ändå ont i huvudet :S Nu är jag iallafall hemma vilket känns så jävla skönt.. Imorgon ska jag jobba med Hilary vilket betyder att jag måste jobba till stängningsdags .. Så imorgon blir det en lång dag för mig, men även min sista för jobb-perioden :)

Tim: hahaha
Jag: vad är det?!
Tim: Dina naglar!
Jag: haha jaha, men det är ju fint.
Tim: Det finns verkligen inga nyanser i den färgen, utan det är verkligen skrikrosa!
Jag: haha jaa :)
Tim: Har du neon orange också eller? xD
Jag: haha nej faktiskt inte :P
Tim: haha vad bra, annars hade du verkligen haft hela neon släkten samlad ;)

orka klaga på mina fina skrikande naglar i olika färger :D det är ju coolt ju! ;)


Nu ska jag sätta igång och laga spagetti och köttfärsås och sen kommer Sardrew :D
Trevlig kväll ! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0