södertälje

jag har tänkt på en sak, det är rätt jobbigt att ha både bilddagboken och blogg! För det blir ju att man skriver lite samma sak och lägger upp samma bilder "/ För vad är en blogg utan bilder?! Och ännu värre, vad är en bilddagbok utan bilder?!

Jag är iallafall mer detaljerad här än vad jag är på bdb :)
Idag åkte jag, mamma och Christoffer till södertälje för att hämta min mobil som var färdig lagad :D Vi passade även på att svänga förbi stan och köpa hårvax till bror och ett illgrön nagellack till mig..

Sen åkte vi hem till farmor och farfar och hälsade på lite.. och helt plötsligt ringer pappa och säger att han klarade motorcykel körkortet och är påväg till södertälja för att hälsa på farmor och farfar :) Då sätter jag och mamma oss i bilen och åker och köper lite lunch på donkan åt oss allihopa.






Nu har jag precis slingar christoffers hår :D Kommer bilder lite senare om jag hinner innan vi får gäster.
Sofie kommer nämligen ikväll, var ett tag sen gumman !! Saknar dig<3

Nej nu har det gått 45 minuter och hårfärgen måste sköljas ur.
Puss och hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0