stranden

Jag Sarah och Felicia har legat på stranden hela dagen idag också! :)
Helt underbart väder och jag verkligen ä-l-s-k-a-r  d-e-t !!
Drog lite tidigare idag då jag måste chilla en stund hemma först innan jag ska iväg ikväll igen.
Det blir grillning och dricka hemma hos M :) mys mys..

Sov hos sarah inatt då jag inte vågade sova själv :P
Somnade runt 12 kanske medans sarah satt och kolla på oth till 2 ;)
Vid 5 tiden på morgonen vaknade jag av att det var svinkallt i rummet och 1000 myggor runt mitt ansikte :S eftersom jag inte hade något täcker så frös jag som ett as. Hade enbart ett påslakan då jag inte ville ha något mer kvällen innan. Men det ångrade jag. Så jag spatserade över rummet och kröp ner bredvid sarah istället .. där var det varmt och skönt vill jag lova.

Idag har jag cyklat 2 mil i gassande sol! Jag är fan stolt ..

Nej nu ska jag umgås med mammi och pappi som just kom hem :)
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0