SÅLD

Man mognar hela tiden även fast man inte vet om det. Idag kom mamma till mig och sa att jag för första gången skulle sova ensam hemma i natt. Mitt svar va:" jajaj, det är lugnt!". För ett halv år sen skulle det självklara svaret vara "aldrig" . Men utan att jag tänkte på det så svarade jag bara "visst" idag. Och när jag tänker efter så är det ingen fara. Jag är inte det minsta orolig överhuvudtaget. Jag har helt enkelt mognat i den delen. Jag ska sova själv inatt!

Började jobba kl 10.00 och slutade 16.00.. Då var det bara att cykla hem dricka lite vatten vila lite och sen gav jag mig ut och sprang :) Kändes hur bra som helst, trodde jag hade tappat all kondition eftersom jag inte tränat någonting under sommaren. Men som sagt så märkte jag ingen förändring ;) Men jag har väl min cykling fram och tillbaka till jobbet att tacka.

Charlie var med ute och sprang, han var så himla duktig och lyssnade faktiskt på mig för första gången. Men dock ville han inte lyssna på "Charlie, KOM HIT!!" Utan han kom enbart om jag skrek "Charlie, kommer du inte hit nu så blir du hamburgare!!!" Det är konstigt egentligen att hundar är så mänskliga på något sätt.

SÅLD

..så heter boken jag läser just nu, och jag kan tala om för er att det är den
vidrigaste boken jag någosin läst:S
Spyan kommer upp i halsen på mig och jag har bara lust att mörda alla vidriga män. Fy fan för er. Jag har lust att spotta er i ansiktet. Jag ska sluta klaga på allt från och med IDAG ! För jag har kommit på att mina problem kan inte mätas med en flicka som får sova bland sperma och urin varända dag. Bli våltagen gång på gång och så fruktansvärt förnedrad.

Det gjorde ont i revbenen och jag skrek.
- Hon börjar tycka om det, garvade Radik.
- De är födda till horor, de njuter av det från födseln, hörde jag Leandras röst men såg honom inte, för Marat knuffade ner mig på knä framför sig och stoppade sin penis i min mun. Den luktade gammal urin och smakade så också. Jag fick spasmer i munnen. Magen protesterade och började dra ihop sig för att kasta upp det förmodligen sista som fanns kvar.
- Spyr du på mig så dödar jag dig, sade Marat och drog i mitt hår så att det gjorde ont.
Jag blundade. Det var fruktansvärt och äckligt att se hans svarta könshår så nära mitt ansikte. Det var ännu värre att ha det illaluktande håret stickandes i näsan. Jag kvävde mina spasmer av rädsla för att bli slagen igen av den där skoningslöse mannen och grät tyst.

Jag grät av skräck och övergivemhet. Varför blev jag utsatt för den här förnedringen? Vad hade jag gjort för att förtjäna den? Jag grät och bara väntade på att pinan skulle ta slut. Jag grät och tårarna rann och blandades med saliv som rann från min mun. Men den där apan såg inte mina tårar. Eller så brydde han sig inte det minsta. Det gjorde ingen av de andra heller. Bara jag tog mig därifrån så skulle jag anmäla dem allihop.
- Jag vill också, hörde jag Radiks röst. Jag har köpt henne.
- Vänta lite.
- Jag då? gnällde Leandras. Jag vill också.
- Efter mig, sade Radik.
Marat drog mig i håret och jag släppte hans penis ur munnen. Han vända omilt på mig och slog mig på ryggen. Jag böjde mig ner och ramlade nästan. Han tog mig om höften och jag kände hans styva lem trycka mot mitt underliv. (Hon var oskuld) Det gjorde fruktansvärt ont. Jag såg stjärnor och skrek.

Jag orkade inte stå ut med smärtan, jag kände hur knäna svek mig och jag hängde som en gammal trasa i Marats händer.
- Upp med dig, din jävla råtta, morrade han. Jag är nära nu.
Jag orkade inte resa på mig. Jag orkade inte gråta längre heller. Jag stod på knän framför honom och andades djupt. Det gjorde ont i underlivet och ändan. Vad hade han gjort med mig? Vad höll de på med? Som i en dimma såg jag Radik närma sig bakifrån och jag kände en skärande smärta i baken igen.

Jag blundade och flög bort i mina tankar. Jag lämnade kvar min stackars kropp lida ensam i den smutsiga bastun som stank av svett och urin. Jag flög bort. Så långt som möjligt flög jag bort ifrån dem. Jag flög tillbaka till Trudoljubovka, till min mormor, till de gamla kossorna. Jag flög och tänkte på hur härligt det var att springa en vacker sommardag på en blomsteräng och njuta av solen och värmen. Jag hade vita vingar av mjuka fjädrar som tog mig högre och högre upp tills det började åska. Det smällde i luften och ett häftigt sommarregn började blöta mina vingar. Det blötte ner hela mig, det rann längs ryggen, över huvudet, i ansiktet och på läpparna. Jag stack ut tungan för att slicka bort regndropparna, för händerna var upptagna av vingarna och då kände ja igen urinsmaken. Det var inte sommarregn som rann över mig. Det var urin. En spark i magen tog ner mig på jorden och till den smutsiga verkligeheten. Jag föll och låg platt på det vackra mosaikgolvet i en pöl av urin och sperma.

Ja det var bara en liten del från boken, och jag tror det blir mycket värre ju längre fram i boken jag kommer. Vi får se om jag klarar av att läsa ut den! Okej om det bara var en bok, men det här händer dagligen överallt i världen och just denhär boken är en sann historia. Jag vill bara gråta !!!!


Nej nu måste jag kolla lite på one tree hill för att lätta på mina för äcklade tankar :/
Adjö

Kommentarer
Postat av: Evelina

vart har du köpt boken? skulle vilja läsa den...:)Jag älskar dig<3

2008-07-10 @ 11:15:28
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0