<3<3

trött trött trött ..
Sarah och jag kom i säng 4 imorse, och gick upp kavrt i 9 för att jag skulle jobba..
Ung och dum heter det inte så?!
Har jobbat hela dagen så nu är jag verkligen helt helt slut.
Min vecka är rätt så planerad.
  • Imorgon är det jobb igen och sen kolla på när a-laget spelar mot viljan :)
  • Tisdag ska jag jobba igen
  • Onsdag ska jag och sarah in till strängnäs och sola, och jag ska klippa mig
  • Torsdag vet jag inte än
  • Fredag är det midsommar
Hoppas verkligen det händer nått kul på midsommar :) Men jag har ju oturen med mig och ska jobba dagen efter "/ suck suck.. Men vad ska jag göra åt saker liksom.. Nu tror jag att jag ska krypa ner med mamma i soffan och kolla på en film.
PUSSPUSS


Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, hjärtat snabbar på.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Äh, fan sova kan man göra då man dör haha ;)

2008-06-15 @ 18:34:41
URL: http://secondstar.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Nathalie: Ja exakt så resonerar jag också :)

2008-06-15 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0