bästa dagen!

Gud vilken härlig och bra dag det har varit, såhär ska det alltid vara tycker jag!:) Började dagen med att kliva ur sängen kl 12.00, sen gick jag ner och åt lite frukost. Sen fick jag ett sms om att jag skulle möta Sarah vid korsningen för att vi skulle ner på stan på en promis med Felle och Ulle <3 Nytt smeknamn där gumman ;) Väl nere så satt vi i hamnen och solade i någon timme :) Sen så gick vi för att möta "Ulle" och då passade vi även på att ta en mjukglass!

Sedan var det dags för mig att bege mig hem på cykel igen för att vi skulle till e-tuna och kolla på bio. Förs hämtade vi upp faster i strängnäs där hon jobbar..Sen åkte vi till e-tuna och käkade på Ming :D Riktigt mumsig mat och en personal jag gärna hade tagit till efterrätt ;) höhö.. Sen var det dags för höjdpunken i 2 timmar och 30 minuter !!

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAHHHHHHHHHA vad filmen var bäst! Bästa film jag någonsin sett, jag verkligen älskar dem där brudarna. Att en film kan göra mig så lycklig! Det är helt totalt sjukt. Så nu ska jag sätta mig och se om alla 6 säsonger av sex and the city har jag bestämmt mig för :D Sen ska jag även se filmen ytterligare än gång, för så bra var den !! (Y)

Och nu sitter jag här med en extrem huvudvärk så det blir väl sängen om ca sådär 15 min ;)
God natt på er !<3

IDAG ÄR JAG RIKTIGT LYCKLIG! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

är filmen värd att se? :)

2008-06-24 @ 22:46:48
URL: http://emmsies.blogg.se/
Postat av: Faster

Tack för en helmysig kväll!!! O jävlar vad jag måste ha bölat i biomörkret, känner det i ögonen nu.



Både av skratt och sorg. Nu ska jag lägga mig och drömma om Mr Big.



Kram

2008-06-24 @ 22:57:22
Postat av: J M

fin blogg=)

2008-06-24 @ 23:50:54
URL: http://http://handsaway.blogg.se
Postat av: svart tillbaka!

okej, tror faktiskit jag ska gå och se den då :)

2008-06-25 @ 15:32:51
URL: http://emmsies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0