en kort version

Okej nu får ni höra en kort version om min dag :)

Gick upp från sängen vid halv 9, mitt i frukosten bröt helvetet lös och psykfallet fick utbrott.. Trodde hela jävla dagen skulle vara förstörd. Kom gråtfärdig till jobbet liksom.. Men som sagt jag bryr mig inte, jag skiter i dig! Gå och dö säger jag bara .
Jobbade fram till 3, med typ inga kunder alls. Åkte även på att olja in möblerna på uteserveringen.. Efter jobbet åkte jag direkt till kungsör för att möta upp tjejerna:) Gick värsta glädje ruschen inombords när jag såg dem.. Har verkligen saknat er<3 Vi gick hem till Stina och lagade mat och myster en massa, sedan gick vi ner på byn och sen följde dem mig till tågstationen.

Imorgon är det jobb igen .. suck suck ..
Men det är bara 3 dagar kvar till Danmark nu .. wiiiieee vad kul det ska bli ! Kan verkligen inte hålla mig till tåls.

Ska nog krypa ner i sängen nu. God natt! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej älskade du!! Ville bara säga tack för att du introducerade mig för Melissa Horn!!! Jag fullkomligt älskar henne o lyssnar på henne typ hela tiden!!:D O jag älskar dig me min kusin-vitamin!! Hoppas vi ses snart!! <3<3<3<3

2008-06-28 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0