en lång dag med ilska

Idag vaknade jag halv 12 :) var rätt skönt faktiskt! Satte mig vid datorn och sen helt plötsligt ringer Sarah: "Vi ska till sthlm NU, tåget går om 45 minuter!" haha jag satt liksom vid dator i undekläder och var inte alls förberedd:S Men jag fixade det och var vid läggesta 10 min innan tåget gick. Vi alla köpte biljetter och sen när vi kom upp ser vi tåget åka !! Tåg jäveln går 26 när den ska gå 28.. Vi blev så sjukt arga och började skrika och ha oss xD haha ..

Sarah's mamma Eva ringde iallafall sj och skällde på dem så vi slapp betala nya biljetter och så till nästa tåg. Väl inne i sthlm så kollade vi lite i affärer (typiskt tjejer) sen kollade vi på bio :) Vi såg "Brudens bästa man" tror den hette så ;) I vilket fall så var den jättebra :)

Sen så tog vi tåget hem igen och jag åkte vidare till strängnäs. Så nu sitter jag hos min faster.
Morgondagen blir till att vara barnvakt åt skrutt ungarna <3 Så jag lär ju bli väckt 7 imorgon bitti :P heja heja..

Tack för en trevlig dag mina tjejor ! Ni är bra och jag tycker om er <3

Ska nog dra mig till sängs snart!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0