en lång dag!

Gårdagskvällen/natten var ju inget direkt att klaga på ;)
Jag är förvånad av mig själv att jag fortfarande står på benen..
Imorgon är det iallafall klassfest sen är det väl rätt lugnt hela veckan fram till Fredag då jag fyller 17 :)
Jag kommer ha alla mina älsklingar hos mig så det kommer bli en underbar födelsedag.

Cyklade ner en sväng på stan med Sarah idag ..
Var så himla mysigt att bara gå runt och prata med dig.
Skulle aldrig klara mig utan dig gumman !<3

Blev bjuden på studentskiva på Torsdag till min vän pottan :D
Det var galet längesen så det ska bli trevligt att komma !

Jaha vad ska jag göra imorgon då när alla går i skolan?:S
Haha jag kommer gå mig själv på nerverna.
Vill hitta på nått, jag vill ha sällis..
Men det är inte så långt kvar nu tills alla blir lediga.



Jag önskar bara denna tid var över
Jag vill bara krama om dig och ta del av din glädje
Men jag är så jävla rädd för att jag aldrig någonsin kommer få ta del av den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0