helgrillad i denna värme

Är fortfarande sjuk :S
Jag börjar fundera på vad detta är ?!
Hes, hostar och super förkyld sen 3 veckor tillbaka :(
Vill vara frisk nu när det är så fint väder !

Vaknade halv 12 imorse av att min gudmor kom in i huset och ropade "HEEEEJ"
Så det var bara att pallra sig upp får att gå ner och kramas :)
Träffar henne inte så väldans ofta så det var mysigt ..
Hon är ju trottsallt min gudmor <3

Låg ute och solade i en timma sen så var jag tvungen att springa in för att inte dö av värmeslag..
det går liksom inte att ligga ute i den här hettan..
man blir ju fan helgrillad xD
Så jag satte mig här istället .

Men nu ska jag ner och äta lite lunch :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0