huller om buller

Min mage ger sig verkligen inte !! :(  Har så himla ont, vet inte varför heller?! Ska inte sitta och beklaga mig mer här, för det lär ju knappast bli någon skillnad. Ska iallafall vara med tjejerna ikväll vilket piggar upp mitt humör :D känner mig så himla arg på allt och alla. vet liksom inte varför. Jag skriker och gapar som en jävla kärring. Dethär är inte likt mig alls!

Nu är jag ledig i 3 dagar vilket känns jävligt skönt ! Så imorgon ska jag och Sarah in till strängnäs och sola och mysa lite :) sen blir det klippning för min del ! Så morgondagen ser jag mycket framemot ! Midsommar är också planerad nu och det känns skönt :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva eftersom jag är så himla posetiv åt allting !! NOT ..
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0