jag älskar er !

OjOjOj denna dag har varit kanon bra :D Är så glad över mina tjejer alltså<3 Ni är så söta..
Började iallafall med att åka in till strängnäs där vi först satte oss i hamnen och solade, jätte mysigt verkligen. Alla tre hade verkligen sten koll på ett förälskat par som satt och pussades på en bänk.. Så det ända som sades var : "naw" "åhh" "nej" "gud" haha och liknande xD

Sedan gick vi till  Cleopatra där vi käkade lunch. Sen solade jag och Felica medans Sarah träffade R ;) Väl ute från detta svettiga solarium, stinkande och as fula gick vi ner till hamnen igen och satt och prata ett tag :D Sen så tog vi bussen hem medans Sarah åkte med sin mamma hem. Väl hemma i Mariefred gick jag och Felle och handlade inför kvällen.. Sedan har hela kvällen tillbringats hemma hos henne tillsammans med Sarah :) VI har kollat på film, spelat fotboll, hoppat studsmatta, gått promenad med hundarna i skogen i ca 1 1/2 timma och kollat på fotbollen ..
Till de åts det jordgubbar, godis och choklad (a) Ulrika kom en stund på slutet också :)

Yesyesyes Spanien mot Tyskland i Finalen :D Precis det jag ville att det skulle vara !
Den finalen kommer jag absolut inte missa <3<3<3

Nu är det snart läggdags för min del, ska jobba imorgon och sen ska jag direkt efter jobbet till mina tjejer i kungsör för en mysig kväll .. Så det kommer bli dåligt med uppdatering nu, men jag tror ni överlever.

Puss och godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hade en riktigt mysig dag med er tjejer!! <3<3<3

2008-06-27 @ 14:20:49
URL: http://feliciahavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0