jag börjar undra om min chef har mens!?

Idag har jag jobbat, och jag har världens tjurigaste chef som går och muttrar på allt och alla! :S Förstår liksom inte vad problemet är, det är inget fel eller någonting utan han bara klagar på minsta lilla.. Idag var han as förbannad och stod och svor för någon hade ändrat radiokanal på hans radio!! Det är väl liksom vara att ändra tillbaka .. Eller?! suck suck säger jag bara.

Imorgon är sista jobbardagen för denna tredagars period :) På tisdag ska jag åka och träffa mina älsklingstjejor från kungsör som jag saknar väldigt väldigt mycket !<3 Hoppas på fint väder så vi kan dra till skillinge eller nått (Y) Sen på Onsdag ska jag åka till stockholm med mamma för att shoppa.. Har verkligen ingenting att sätta på mig så måste köpa lite nya kläder :D

Robin har precis varit och hälsat på:) Shit vilken gullig kille alltså !! Jag blev typ helt kär direkt. Inte kär på det sätte om ni förstår .. Nu förstår jag att ni är snurriga i huvudet när jag skriver såhär. Vi har nämligen haft 2 killar som bott hos oss förut, typ som fosterhem.. Och nu ska vi få en ny kille som heter Robin och som är 19 år, men han ska dock bara bo här var tredje helg för att avlasta hemma. Han har diagnosen aspergers.. Verkligen hur gullig som helst, men väldig speciell!

Ikväll blir det film mys med mig själv! <3 Har två jättebra filmer som jag ska kolla på..
Hoppas ni också får en mysig kväll !
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0