långtråkig dag

Dagen har vekrligen varit SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TÅKIG !!
Jag hatara dagar då det inte finns något att göra. Där man går runt runt i huset och verkligen letar efter något att göra. Jag liksom plockade upp en fluga från golvet :S Hur ofta plockar man upp en fluga från golvet liksom !?!?:P haha.. Jag vek lite tvätt och vek den extra sakta för att tiden skulle springa iväg. Vid datorn fick jag inte heller sitta då mina föräldrar har infört att det inte är någon datorn förens efter 6 på kvällarna .. Vi får väl se hur länge det håller liksom !!! Magen strular fortfarande vilket gör mig riktigt nervös inför imorgon. Tror inte ens jag kommer kunna festa om den inte blir bättre :( Men jag kommer vara med ändå i så fall ..Men det är ändå midsommar så jag vill festa! Men jag brukar inte få allt jag vill så det förvånar mig inte det minsta om magen blir ännu sämre tills imorgon.. Imorgon är det Fredag, jag har inget planerat förens runt 7. Vad ska jag göra på dagen helt själv?! Är ensam hemma och allting "/ Nått säger mig att den kommer likna min t-o-r-s-d-a-g.

DANMARK DANMARK DANMARK.. jag kan inte sluta längta !!
Usch ni kommer ju tröttna på att höra mitt tjat om jag inte slutar prata om danmark.
Ska försöka iallafall (a)

Nej nu tror jag det är dags för lite one tree hill, det var länge sen ! <3
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0