lite blandat

Födelsedagen var rent helvete fram till 1 :(
Men det fixade till sig när Emil kom och hjälpte mig och piggade upp mig lite !
Tack gubben <3
Sen så kom ju tjejerna och då blev allt underbart..
Det var tänkt att det skulle vara några tjejer bara,
men eftersom mina vänner överraskar mig med lite killar så blev det full fart på mitt hus ..

Har aldrig sett en fest med så mycket drag på bara 8 personer xD
hahaha ... en sak är säker, jag ska aldrig mer dricka i mitt hus :S
Jävla svinstia var det ! Dem skulle bada och basta i natt vid
3 tiden och jag sa nej såklart..
Men någon liten filur hade tydligen lyckats få på bastun så
när jag kom ner i morse så var bastun på och badrummet helt galet varmt ..
aja i vilket fall som helst så blev kvällen bra tillslut.
Vill tacka mina underbara vänner för att ni finns <3





Idag har jag varit världens hurtigaste ;) Men jag orkar inte ta min historia ..
Har gått många promenader iallafall xD höhö..

Måste ta mitt första dopp snart !!!! Har inte gjort det än och det är helt sjukt :O
Någon som är PÅ!?

Imorgon börjar arbetet .... 4 dagar i sträck ska jag jobba nu ..
Men jag får ju pengar så vafan :P

Nu blir det lite chill med chips och cola.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0