min bror och jag


Syskonkärlek<3<3<3

Idag slutade bror min 9:an :) Allt var hur fin som helst och jag grina som en gris i kyrkan.. Madde och Siri fick ge mig en tröstande kram :) Tack! Kören sjöng fint, killarna var jätte stiliga i kostym, alla gamla lärarna var med och allt var blandade känslor. Mest synd tycker jag om Lojsan :( Hon var verkligen hur ledsen som helst stackarn. Men gumman det kommer fixa sig, du kommer strivas i din nya skola. Dethär är en del av livet och alla klarar av det ! Tro på dig själv<3

Efter en mycker fin skolavslutning så var det att skynda till jobbet!
En lunch på 60 personer körde jag och antonio helt själva.. Det var stress men vi klarade det galant.
Skönt med tre lediga dagar nu.. tyvärr ska det ju regna så jag får väl vänta på mitt sommar dopp (a)

Eftersom 9:orna har slutat så ska dem ju såklart ha fest .. De hade först ingenstans att vara.
Men helt plöstligt säger mamma och pappa att alla kan festa hos oss !! Haha så alla 9:or kommer hem till mig ikväll på party. Dock ska dem vara ute i kåtan (trähus) så jag får väl gå ut och kolla till alla små alkisar sådär runt 12 tiden ..
Kameran ska med för dethär kan bli kul xD haha ..

Annars kommer kvällen vara lugn för mig.. Blir väl att sitta vid denhär burken som vanligt.
Finns inte så mycket annat att göra.

Nu ska jag gå ut och hjälpa mamma och grilla :)
Kram Kram ..

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

söta ni var :)haha det blir du som kommer ta hand om alla där ute på festen eller?! haha

2008-06-11 @ 17:21:39
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: louise hanisch

söta ni var :)haha det blir du som kommer ta hand om alla där ute på festen eller?! haha

2008-06-11 @ 17:21:41
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0