mycket har hunnit hända

Titta så god bulle jag åt idag! :)


Idag har jag jobbat :) Pyntade jobbat med ballonger i spaniens färger och lite så tillsammans med Antonio. Var inte speciellt mycket kunder så vi har typ bara suttit och snackat ..

Mamma: alltså den här parkeringen ..
Jag: men ta det lugnt!
Mamma: Denna parkering är en fitta

haha jag trodde mina öron skulle ramla av :O Har aldrig hört mamma säga något sådant.. Hon bad mig att inte berätta detta för någon eftersom hon skämdes väldigt mycket efteråt.. Jag kunde verkligen inte sluta skratta åt det, så jag har gått och trackat henne nu i en kvart :P detta fick bli dagens lilla hemlighet ;)

En till hemlighet är att jag och Fernande Torres ska gifta oss :D
Kan man ha en snyggare man?!
Kolla stjärten bara , jag säger mmmm..


OCH IMORGON BITTI 06.00 ÅKER JAG TILL DANMARK !!
Hoppas ni får lika fint väder som vi kommer få där.
Strålande sol 23-24 grader alla dagarna.

adjö

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHahahahahahahaaaaaaaaaaaaaahahaha "denna parkering är en fitta", hahaha

2008-06-30 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0