mycket magont och fullrulle !!

Började dagen med att gå upp från sängen..Struntade i frukost då jag hade jätteont i magen:( Cyklade 5 km för att komma till jobbet, påvägen så lyckades en stekel (insekt) komma in under tröjan och bet mig sjukt mycket så jag fick blåsor "/ Väl framme vid jobbet så var det lugnt hela dagen. Ville inte ha lunch heller då jag fortfarande hade ont i magen..Cyklade hem 5 km igen. Satte mig vid datorn och la in lite bilder på bilddagboken. Struntade i middag för att jag fortfarande hade ont i magen. Sen var det dags att åka ner till stan med mamma för möte. Men mötet var inställt så vi var inne i Mariefred en hel timma innan matchen började. Men tiden gick fort så det gjorde ingenting. Matchen var bra, Viljan vann med 5-2 .. Det kanske inte var det bästa men bra match iallafall :) Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.. Har fortfarande ont i magen och känner mig ensam. Kvällen lär ju inte bli mer upp piggande :S
Så ja, hej dö kväll och ingen mat..
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0