mycket saker händer just nu

Vaknade igår morse av att jag hade 20 sms missade :P
Alla var från knas-Kim ;)
På varend sms stod det "jag älskar djur!<3"
haha vad kul man kan ha alltså..

Har aldrig sovit så länge som jag gjorde igår:O
Jag har sovit som längst till 10 på morgonen och igår
kom min mamma in och skakade på mig vid kvart över 1..
Det är helt sjukt :D haha .. men jag behövde nog den där sömnen.
Väl uppe så åt jag frukost ute i solen och sen solade jag i 1 1/2 timma :)

Sen begav jag mig in till eskilstuna där vi mötte upp klassen på torget ,
för att sen ta bussen ut till ekängen där vi hyrt lokal :D
Jag måste säga att jag diggar min klass, vi hade så fruktansvärt kul allihopa..
Alla va rå packade och typ 90% spydde mot slutet xD haha ..
men kul hade vi som fan ..
vad säger ni, fest på mitten av sommaren igen??!

och nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå snabbare:)
Ska in till thomasgymnasiet för att möta upp alla bruder .. sen ska vi dra till sthlm för att röja lite ;)
haha nej inte riktigt kanske , men nästan :D

Ni måste ju medge att ni är lite avundsjuka på mig som har sommarlov :D??!?!
Det är galet skönt iallafall ..

PUSS&KRAM !<3

Kommentarer
Postat av: louise :')

nu har så himla rolig klass, kanske ska byta till eran i 2an :') hoppas!

2008-06-04 @ 23:39:18
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0