sanning eller konsekvens

Trodde jag skulle vara död imorse eftersom jag satt uppe halva natten..men inte alls faktiskt! Jag var glad och sprallig och flög ur sängen 08.45 . Inte dåligt va?! Dagen har varit bara bra, full fart på jobbet med mycket kunder. första dagen jag tyckte det varsådär riktigt kul att jobba .. efter 2 år börjar man tröttna lite faktiskt, men vad gör man inte för pengar liksom? Cyklade hem med slem-fabian idag .. fråga mig inte varför :P Lyckades hitta honom på vägen någonstans. höhö..

Beställde "elaka versionen av sanning eller konsekvens" igår :D så kul ska vi minsann ha på fredag !
Men det får nog bli lite alkohol innan vi kommer igång med dem här grejerna xD haha ..
Det är inte till för ungdomar under 16 år och det står att man helst ska vara ohämmad ;) haha ..
Några exempel :

 "sanningar":
"beskriv med ord hur du gör när du onanerar"
"när hade du sex senast? med vem?"
"vem skulle du helst ha sex med i det här rummet?"

"konsekvenser":
"säg en elak men ärlig sanning om varje deltagare"
"ta av dig till underkläder och smörj in din kropp med hudlotion så sexigt du kan"
"välj en person du tycker om, jucka mot dennes ben som en hund och låtsas få orgasm"
"låt gruppen välja en person, lägg dig över dennes knä i underkläderna och låt honom/henne smiska dig hårt 5 gånger" "kyss personen mitt emot och beskriv sen upplevelsen med ord"

Någon som har spelat det?!

Nej nu ska jag kila iväg och fixa naglarna mina.
Puss♥




Kommentarer
Postat av: P

Hahaha! Jaaaaaah, det där är galet!!!

2008-06-10 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0