seg dag

Jag blir så arg på min bror..
När pappa frågar om han har gjort chicken wings i micron så
säger han att det är jag ..
Sen så skyller han på mig fast jag ens aldrig har gjort
några jävla chicken wings i micron.
Jag gör liksom mina i ugnen för att det är godare.
Sen när christoffer kommer in frågar jag varför han ljuger för pappa.
Då säger han att han har gjort chicken wings i micron men det var
inte han som skitade ner den..
Men hur fan skulle jag kunna ha gjort det när jag liskom inte ens
har gjort några i micron ..
så trött jag blir !!!

Dagen har gått grymt segt.
Cyklade först till jobbet som jag gjort nu i 2 dagar :)
Började kl 10.00 och tänkte att idag blir det väl iallafall några kunder.
Icke sa nicke inte en enda kund kom :S
Så jag och chefen har liksom suttit och kollat på youtube klipp xD
Känns rätt bra att åka till jobbet och kolla på youtube och sen få lön för det ..
Så sjukt egentligen.
Fast lite duktig var jag också ;) Vi hade en beställning på 60 mackor till ikväll.
Så dem fick jag göra.
Jag rullade 120 ostskivor. De ni !!

Imorgon blir det jobb igen..
En lunch på 25 personer som jag ska ta själv .
Vi får se hur det går.
Onsadgen blir dock ännu värre, lunch på 60 personer.
Men då får jag hjälp av Antonio!

Nu blir det one tree hill som vanligt resten av kvällen !
Puss och Hej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0