små grodorna, små grodorna är lustiga att se

Godmorgon!
Det är midsommar idag och till min stor förvåning är det fint väder :) Hoppas bara det håller i sig hela kvällen! Inget planerat under dagen alls. Bara gå och strosa hemma "/ Min plan var att sitta uppe halva natten och sova bort nästan hela dagen..men den sprack när mamma kom in och väckte min kl 12.00. Likadant var det igår, blev väck 09.00 av pappa som står och skjuter med spikpistolen. Vi bygger nämligen vårt badrum på övervåningen. Så här får man inte sova minsann..
Har för första dagen ätit en "vanlig" frukost på 4 dagar :) Hoppas bara på att min mage är glad idag och är på väg att bli frisk.
Konstigt nog ska jag kolla på en thriller nu :)
TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0