studenten och snart födelsedag

Mamma och jag kom precis hem från stan :)
Nu är allt färdighandlat till min födelsedag, eller några grejer kvar..
Men dem tar jag imorgon.. Shit jag kommer göda mina älsklingar med massa gosaker<3
Men det är ni värda eftersom ni alltid ställer upp för mig när det behövs.
Jag längtar, ska bli så mys !<3

Dagarna går så himla fort, men ändå så himla långsamt :S
Hur nu det kan komma sig?! xD haha ..
Vädret är på topp, jag är på topp och imorgon ska jag på pontus student :D
Shit vad coolt, jag vill också ta studenten ..
Men jag har ju dock 2 år kvar :P



På söndag börjar mitt sommarschema inför jobbet :)
Måste passa på nu att bara njuta för sen blir det arbete resten av sommaren
med några lediga dagar här och var.

Räknade också ut att det bara är 27 dagar kvar till KÖPENHAMN!!
Calle,Fidde, Erik, Christoffer, Andreas, Sarah och jag ..
Värsta gänget alltså .. Ska bli så kul :D:D

Nu ska jag äta mozarella med tomat tillsammans med mamma
som jag har varit jätte arg på idag!!!
Men vi är sams nu iallafall ♥
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar!!<3

2008-06-04 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0