sverige är sämst

Nu är jag hemma igen ! Kvällen har varit jättebra tills sverige förlorade och spelade världens sämsta match !!
Jag blir så jävla arg... dem hade inget passningspel, dem sprang inte heller och ja dem var allmänt sämst ikväll.. De var nog tur att vi åkte ut för dem var inte värda att stanna kvar med deras spel :S

Till något posetivt :D
12 dagar kvar till Danmark!! Helt sjukt vad tiden går fort.
Jag längtar hur mycket som helst, vi ska festa järnet eftersom vi får köpa ut där ;)
Jag räknar ner för varje dag ska ni veta (Y)<3

Nej nu ska jag sitta här och låte min ilska rinna ur mig sen ska jag nog sova.
Morgon dagen??? Måster verkligen hitta på nått, hatar att bara sitta hemma och inte göra någonting.

Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0