sex and the city<3

Idag har det varit jobb hela dagen ;) Slutade halv 4 och då drog jag direkt till tandläkaren..Inga hål som tur var. Sen var det direkt hem för att sedan åka med mamma och pappa till södertälje.. Vi kollade på kakel till nya badrummet och hälsade på farmor& farfar ! Vi lämnade också in min mobil på lagning eftersom knapparna är sönder.. Så nu får jag vänta 3 veckor innan jag får tillbaka den :(

Imorgon är jag ledig !:) Skulle egentligen åka till kungsör och träffa tjejerna, men Maria har blivit sjuk stackarn så vi ska ta det en annan gång då alla är friska och pigga :D Så dagen imorgon har jag inget planert än.. På kvällen ska jag iallafall åka och kolla på bio ! Äntligen ska jag se min efterlängtade film Sex and the city. Det ska bli så kul ! Bästa serien efter one tree hill :)



Nu ska jag kolla gå och lägga mig i sängen och kolla på en bra film!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: louise

åh, du får säga till om den är värd att se sen :)

vill gå ner 5 kg, det är mitt mål. från 60 till 55. haha, vill bli smalare om benen, inte magen. så nu ska jag ge gärnet även om benen är det svåraste att få smalare :/

2008-06-24 @ 10:38:48
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: sarah

nu har jag gått in 5 ggr på din blogg idag men det har minsann inte uppdaterats här inte :(

2008-06-24 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0