allt är inte riktigt på sin rätta plats. det måste ske en förändring nu !

Jag ställer mig frågan, men jag vet inte svaret ännu!!!!!  ja eller nej?



Dagen har varit sådär, förmiddagen var jag mest arg och ledsen och förvirrad. sen blev det lite bättre på eftermiddagen! :) UF mässan var iallafall lärorik och skoj, man träffade massor man kände så det var kul ! :D
har prov imorgon och det vill jag bara kräkas över. Ska iallafall bli skönt att få komma bort med Sarah imorgon och få vara lite för sig själv. är trött på mariefred är nästan trött på allting !
ska iallafall bli jättemysigt och roligt att tillbringa kvällen med dig gumman <3

på tal om ingenting fick jag reda på igår att när jag och emil blev tillsammans så gick det ett ryckte om att jag bara blev tillsammans med honom för mitt idrotts betygs skull :S vilka jävla idioter det finns som sprider ut sånt !?
dessutom hade jag liksom redan MVG när jag blev tillsammans med honom ! :D crazy !

har slingat christoffers hår för en stund sen, så nu väntar han spänt på att få skölja ut det och se hur det blir.
själv har jag ju då tjänat 200 kr :D åker nog iväg och tränar om 20 min .. pallar inte att bara sitta och tänka hela tiden. det gör mig fullkomligt galen!

CIAO!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0