äntligen ...

Nu är det såhär !
jag sov med strumpor på i natt, vilket visade sig vara väldigt skönt.
Så därför ska jag sova med det hädan efter ;)  bara så att ni vet .. Fniss*

Äntligen helg och äntligen slut på praktiken ! :D
Var duktig idag som inte skolkade....Nästa vecka är det riktig skola igen och det känns skönt!
Imorgon är vi lediga, men dock inte jag helt riktigt. Utan jag ska följa med Sarah till Thomas imorgon och se hur en skoldag där går till =) På kvällen sen kommer jag bara vara hemma för en gång skull ..
Har inte varit hemma någon helg nu på ca 2 månader :S så jag tänkte att jag skulle umgås lite med min familj.
På Lördagen sen ska jag först jobba sen blir det party här hemma .. Dock inget ungdomsparty :P
Evelina kommer iallafall, så det blir kul!  <3 saknar henna massor...
Söndag blir nog lugna puckar skulle jag tro.

Nej ska nog byta om nu ska snart iväg på träning! =) så duktig jag är.
Ha det bra!
Kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0