barnvakt

har precis lagt vilmer :)
så nu sover han nog ett litet tag.
nu ska jag bara hitta på nått att göra medans han sover. För när han vaknar så kommer han vilja ligga i min famn som han alltid vill när han vaknar. Ska nog se en av alla bra thriller och mordfilmer som åsa har, och äte lite frukt.
Senare idag blir det ku. mycket mys!
ja imorgon slutar vi egentligen halv 12 men eftersom vi har praktik så ska vi helt plötsligt gå till halv 4 :S
aja ska också hinna med att både träna, slinga christoffers hår och plugga till matteprovet vi har på fredag..

nej ska gå ner och pussa på min lilla älskling när han sover. Stackarn har 39 graders feber.
liksom när jag har det så är jag typ helt borta..men han sitter och spelar munspel :P och han är bara 1 år ska fylla 2 år.

aja nu kilar jag iväg.
puss♥


Kommentarer
Postat av: Faster

Tack sötis där!! Valter frågade när vi kom hem: När får jag leka med min kusin? =)

Och PS. Han är två år och 3 månader =D

2008-03-05 @ 23:58:01
Postat av: Alexandra

Faster: Åh han är så himla söt ! :) Jag kommer snart tillbaka och leker med honom kan du hälsa.. Jo jag kom på det lite efterhand :$ Men han är som en liten plutt iallafall ;)!

2008-03-06 @ 07:19:16
URL: http://AlexandraDiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0