bra dag !

jag har min andra halva hos mig igen vilket känns underbart. jag älskar dig gumman.

Festen i Lördags var mycket bra, nu när man börjar lära känna alla och så, är det extra roligt ! :D
jag tycker om er tjejer <3
praktik veckan har börjat... vi träffade en mäklare på förmiddagen som var urgullig och sen två knasiga killar på eftermiddagen, dem sög stenhårt. Imorgon kommer makeup store, vilket jag ser mycket fram emot. American pizza kommer också ;) aja nu har älskling kommit. kanske inte ska sitta här nu utan tillbringa lite tid med honom. vi går om varandra hela tiden så vi kanske ska passa på när vi väl ses <3

Fredag fredag, Sarah och jag ska sticka ut och käka och sen se en bio .. Kärlek gumms <3

Vi ska iallafall äta kinamat ikväll och till efterrätt blir det vaniljglass med varma hallon.
sen blir det skräckfilm senare mot kvällen med baby =)

Trevlig kväll, vanilj helg :S

haha eller ah .. eller nej .. eller äsch..

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en trevlig kväll:)

2008-03-03 @ 18:44:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sarah

känns superbra babe :D ser framemot helgen :D (L)

2008-03-03 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0