från bra dag till dålig dag !

Ja hela dagen har varit bra i stort sett tills efter lunch, då skolsyster kommer upp och säger att vi ska ha hälsosamtal...I vanliga fall älskar jag hälsosamtal :D men när hon sen sa att hon trodde att jag inte skulle växa mer blev det lite dystert. men men inget mer med det tänkte jag ..
Sen så helt plötsligt så säger hon att jag ser mycket yngre ut när jag har mörkt hår :S
Hur kul känns det på en skala?! jävla kärring .. ursäkta uttrycket !
Så resten av dagen kommer jag vara arg..
Annars var allt annat bra, jag har perfekt BMI och om jag skulle gå upp 10 kilo så skulle jag forfarande vara normal :D så det känns jätteskönt ! Jag väger perfekt just nu men ligger nogat under i längden och vikt tillsammans. Men jag har ju svar på varför det är så också !
ju juste, hon skällde också ut mig för att jag drack alkohol :O alltså det låter nu som hon är tyo 50-60 år.. men hon är liksom runt 30 år .. Hon borde förstå att vi ungdomar festar.

aja ikväll är det träning, kanske blir av med allt mitt agresiva då ! :) Hoppas på det .
Nu ska jag gå upp och lägga mig i soffan och kolla på en bra film.,
Adjö ! ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är fett snygg i ditt mörka hår ju! :D

2008-03-14 @ 15:10:38
URL: http://tilda1991.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0