helg

Dagen på Thomasgymnasiet var jätte jätte bra ! :D
Har haft super kul med en jätte trevlig klass och en underbar bästa kompis.
Cetosuppdrag fick jag också se , MÅ ILLA AB!!
Inget för mig .
Men mycket babes fanns det vill jag lova ^^

Har just hjälpt mamma och satt upp en jättestor svin tung hylla :D Tjänade 100 kr.
Och nu ska jag börja laga mat till min familj.
På menyn står det :
Fläskfilé med Pommes Frites och bearnies sås
så det blir mums fillibabba !
ikväll blir det en kväll framför tv:en med massa godis och let's dance.

Imorgon ska jag jobba hela dagen och eftersom Evelina är sjuk och inte kommer till mig imorgon ska jag tillbringa kvällen med gulli gullström och titta på Melodifestivals finalen =) mycket mys .
Jag trivs i din närhet hjärtat ♥
image390









nu blire matlagning !
Trevlig helg pappers älg ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0