helgen

som ni kanske vet så var jag på UF mässa i Torsdags :D då var jag med i massa tävlingar, och jag vinner verkligen aldrig ! en tävling var att man skulle gissa rätt på hur många tändstickor det fanns i en glasburk :P
så jag skrev bara ner 328 på det lilla pappret . Sen i Fredags när jag sitter på american pizza med sarah i eskilstuna så ringer det ett dolt nummer .. och då visar det sig att jag hade vunnit just den tävlingen :D shit jag visste inte vart jag skulle ta vägen :P blev så chockad.
Aja, jag vann iallafall ett par hipster trosor där det skulle stå en valfritext på rumpan .. och jag valde att det skulle stå "Alexandra♥Emil" .. Thihi det var kul !

Gårdags kvällen var helt okej :D kul att sarah var med, var ett tag sen jag festade med henne. Det roligaste var att hon sa att hon inte skulle dricka alls för hon hade ingen dricka .. men efter mycket så var hon rätt dragen iallafall xD haha .. aja tack björn för att vi fick komma :D

Idag har vi lite besök av mammas kund och hennes lilla super söta bebis :D ska träna halv 5 sen så det känns skönt. sen ikväll är det andra avenyn, det är så SPÄNNANDE!!!
typiskt att alla har ledigt imorgon förutom eskilstuna "/ så alla ska göra nått kul ikväll.
min älskling ska ha lan och sarah har en liten mina tjej kväll ;)
aja jag är iallafall ledig på fredag och det är inte ni!
men eftersom jag hatar att bara sitta hemma så ska jag följa med sarah till skolan :D ska bli skoj.

nej nu måste jag göra nått annat än att sitta här .
puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0