johan bauer overaller

jhvbdsofufdb jag blir fan tokig nu !

satt och skrev ett jättelångt inlägg ..
tror ni inte jag kommer åt avstängningsknappen på datorn så allt bara försvinner.

jag bli fan förbannad på mig själv. orkar verkligen inte skriva om allt igen :( skriver en kortis nu bara .


Idag hade vi HRL i 3 timmar ! :D Vilket är Hjärt och lung räddning för er som inte vet.

Eftersom vi hade världens bästa gympalärare på högstadiet så kunde iallafall jag alltid idag som vi gick igenom!

På eftermiddagen hade vi en lång och tråkig engelskalektion:S Jag ska ha föredrag om våldtäkt inför hela klassen på ENGELSKA!!!! Hujeda mig, hur ska detta gå?!? haha ..
Vi fick också våra efterlängtade overaller idag :D Verkligen superfina adidas overaller med både tryck fram och bak. Fram är det Johnbauer loggan och bak står det " Entreprenörs programmet" :D .


 

Shoppade också loss lite idag till skutt på Torsdag . En svart slickad kort tubklänning , sen köpte jag ett vitt skärp till som jag ska ha i midjan och sen ska jag köpa ett par svarta pumps :D
Kändisen jag ska vara är Nicole Scherzinger i pussycat dolls =)

Hannah, Stina och Sara ska också vara medlemar från pussycat dolls medans Maria ska vara Carola ^^

Sarah vet jag inte riktigt än. Det ska iallafall bli hur kul som helst .
Skutt är ett diskotek i Köping där man alltid har teman, nu på Torsdag är det Musiktema (Y)


image395

nu ska jag mysa lite med älskling och plugga :D

CIAO ! ♥


Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Där ser man :) I växjö?

2008-03-18 @ 13:26:58
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0