långt inlägg

Så jävla sämst dag !
Idag har jag gjort nått jag aldrig gjort förut i hela mitt liv....
jag skolkade idag ....
har fan fortfarande lite dåligt samvete, men vafan jag blir tokig på att bara sitta still.
Jag, M, S och C pratade istället med Tony och Johan om killar .. Snacka om lärorik disskution vi hade :D
och föresten så är dem så sjukt jävla snygga så jag dör ju när jag ska prata med dem :P
- Du vet att du kan prata med mig om allt !
alltså shit sitta med honom och prata om mina problem .. nej jag tror inte det.. men det känns ändå tryggt att veta att han finns där om jag behöver honom =)

Senare på dagen:
- Alexandra du ska ju bli hudterapeut ! Haha tänk om det kommer in en kille och frågar dig om du kan klämma hans finne i stjärten !! vad gör du då?! :P

så jävla sjuka vänner man har alltså !
men jag älskar dem tokmycket ändå ! <3

Hämtade biljetterna idag :D Åh ska bli så kul !
För er som inte vet så är det Club HeartBeat i eskilstuna den 4 April 21.00-01.00.
Ålder: Gymnasie elever 1-3
Biljetter finns att köpa på Carlings eller på Club Heartbeats hemsida för 100 kr.

Sitter just nu på ku och väntar på att nått kul ska hända eller att några av mina vänner dyker upp.
usch vilket långt inlägg det blev nu. Hoppas ni orkar ta er tiden att läsa det endå ! =)

ÄLSKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0