makeup store

idag började ytterligare en vecka om på nytt !
arbetsförmedlingen och turistbranchen var hos oss idag :D
mycket bra och lärorik information! efter lunch åkte vi ut på studiebesök till motorcentralen..
massa massa snygga bilar, där fick vi kanelbulle och saft ! Nice .
Eftersom jag hade 20% rabatt på Makeup Store så köpte jag en ny foundation idag :D
Kom hem och provade den och är väldigt nöjd med resultatet .. Så den kan jag gott rekomendera.



Färg: SANDY

En mycket täckande foundation för en "fläckfri" finish.
Kan användas över hela ansiktet eller punktvis som concealer.
Studio Foundation ger en lätt pudrig finish utan att se torr ut, den
absorberar även överflödigt fett.
Pris: 210 kr


Just nu sitter jag och väntar på att min lilla älskling ska komma! :D
Vi ska först se Anna Phil sen en film! ska nog kika efter nått gott här hemma också ^^
men ni får ha en bra kväll :D

♥♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0