svarta pumps

Vad är det här för väder egentligen ?!
kunde aldrig tro att jag skulle bli tvungen att ta fram in vinterjacka igen :O
Vill ha det som det var i Söndag ju ! Fint väder och värme.
hoppas inte dethär håller i sig bara !

Idag har vi haft prov i webbdesign som gick kanske skapligt.
Sen har vi haft matte, funktioner.
Sista kapitlet nu sen är det nationella provet i matte :S
lite läskigt faktiskt.
Har iallafall köpt mina skor idag ;) eller ja nästan ! Mamma köper dem åt mig imorgon.. men dem är undanlagda så det är typ mina ;) Såhär ser dem ut, fast jag har köpt svarta !

 

nu sitter jag och väntar på tåget :D när jag kommer hem så ska jag äta, äta, äta och äta !
år så sjukt hungrig !
sen ikväll är det träning.
Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0