Tatuera nacken

"Du gör mig lycklig! Hur mycket jag än skulle försöka förklara hur mycket du betyder för mig så finns det inte ord för det! Jag är så lycklig att ha dig! Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta!!<3<3"

Så sjukt gullig du är gumman! jag älskar dig med ♥

Nu sitter jag här nymotionerad och nyduschad :D det gick rätt segt att springa idag då jag inte sprungit på as länge ! men jag tog mig runt 5 km iallafall ;)

Nu har jag iallafall bestämmt mig för att spara ut mitt hår så det ska bli långt :D (nedanför tuttarna :P)
Varje gång ska är hos frissan så ber jag henne alltid att klippa av typ 10 cm .. men nu är det slut med det !
sen vill jag TATUERA NACKEN !!! jag är en så jävla fegis så det finns inte ! mamma är jag inte så jätte orolig över då man kan övertala henne.. men det är jag själv som är så jävla osäker... jag ska liksom ha den där hela mitt liv i sånt fall .. 70 - 90 bast med tatuering i nacken ?! :S asså fan nej jag vet inte .... men jo jag villl !!!!!!!!!!!!
Vet iallafall vad jag ska ha i så fall och det är något som alltid kommer gälla i mitt liv !
vi får se......

Jag vill festa .................. Helgen blir det iallafall av det vet jag då Sara fyller 17 år ! <3<3
har inte partat på evigheter känns det som .. men ändå vara det inte så länge sen .. jag som har nya kläder och allt ! aja då behöver jag inte springa igenom affärerna som en tok och leta efter kläder nästa gång :D

Nu ska jag laga nått gott att käka ! :)
Trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0