Torsdag

Godmorgon alla glada ! =)
Vaknade tidigt idag pågrund av att det har varit tidiga mornar i vemdalen.
Men blev genast glad när jag kolla ut och såg det fina vädret.
Ska nog gå ut och sola en stund tror jag.
Senare i eftermiddag ska jag iallafall hem till Ullis där det ska vara tjejmiddag :)
Ser mycket fram mot det.
Inatt åkte iallafall älskling till Riga med hockeylaget ... hoppas ni får det bra där och vinner över alla Lettländare ^^ Resten av lovet är inte planerat än.. Helt otroligt, alexandra har inte planerat in sina dagar xD haha .. eller jo, lördag ska jag jobba och jag tror mina "stora" kusiner kommer på lördag också.
På måndag är det iallafall full fart på skolan igen. Känns lite skönt att komma i ordning och i samma banor. Magkatarren är iallafall mycket bättre nu tack vara min medicin :D skönt.

Nu ska jag kila ut i det fina vädret :)
Adjö
image406































♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

ha en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 14:28:55
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0