tränat

nu sitter jag här ny duschad och har nyss tränat och pratat med min skruttis <3 dagen har varit bara bra förutom förmiddagen med den j*vla revisorn... jag fattade absolut ingenting. Sitta i 2 hela timmar och inte fatta nått är inte riktigt min grej. Sen kom iallafall makeup store och då blev allt genast mycket bättre :D Vi fick även en rabatt kupong på 20% på hela sortimentet. Sen begav vi oss till mälardalens högskola där vi har tävlat massa idag.. mitt lag hette "Girlpower", det var precis vad vi var också ;)

faster ringde för en stund sen och bad mig om en tjänst :) självklart så är jag ju världens gulligaste och hjälper henne. Barnvakt till min sjuka lilla kusin imorgon på eftermiddagen. det betyder då att jag måste ta ledigt från skolan från kl.13.00 :D men missar ju inte speciellt mycket då vi bara lyssnar på folk hela dagarna :P

nej nu är det andra avenyn som gäller...sen är det god natt <3

♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0