äppelträden blommar

Äppelträden blommar redan!
De brukar blomma på min födelsedag och det har aldrig hänt att dem blommar såhär tidigt.
Det är liksom 25 dagar kvar tills jag fyller år :D

Kvällen igår startade segt men det blev riktigt kul senare mot kvällen.
Tack E och J för att ni haffad hos på vägen och
tack D för att vi fick vara hos dig :D
Dock var jag tvungen att åka hem redan vid halv2 för min mamma
orkade inte hämta mig senare.
Hade velat stanna där mycket längre.

Stackars min vän Robban gjorde illa tån igår när han spelad fotboll ! :(
Alla trodde den var bruten men det visade sig sen när han kom in till
sjukhuset att den bara var ur led.
Men ändå, tycker så synd om dig som behöver hoppa på kryckor nu i 14 dagar.

14 skoldagar kvar :D sen är det sommar !

Nu ska jag gå ut i det fina vädret :D
Adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0