barnvakt

Nu sitter jag här tidigt uppe med två super busiga barn :P
Vi kollar på björnbröder och bloggar samtidigt :D
Vi ska steka pannkakor till lunch och sitta och mumsa ..
Kattungarna har blivit hur stor som helst .. kommer upp lite bilder senare idag !
Hade hoppats på att det skulle vara bra väder så man kunde sola lite. men icke sa nicke.
Hade oturen med mig idag också, så imorse när jag vaknade och
skulle sätta i mina linser så var ena linsen helt av ..
då menar jag helt av i koppen. Ena halvan flöt omkring helt för sig själv.
Och eftersom jag inte har glasögonen med mig så sitter jag halvblind och förblir halvblind idag.

nu kallar blöjbytes experten xD haha nej men nu måste jag ge en hjälpande hand.
ha en trevlig dag .

Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0