blir aldrig frisk



Byz - Gång på Gång
skönaste låten just nu, eller hur Maria ?!

Jävla skit, kan detta inte bara gå över !
Orkar inte vara sjuk just nu :(
Ska snart åka in till tandreglerings informations mötet.
Jag kommer se ut som en hösäck när jag kommer in :P
Första gången jag kommer åka in till stan med mina glasögon.
Kan inte ha linser nu när jag är så här förkyld, dem glider bara ut tillsammans med
allt vatten som rinner ur mina ögon "/
shit happens.

Jag är överlycklig för jag har fixat min dator nu äntligen. HELT SJÄLV !
jag är så himla duktig xD höhö...
Så nu kan jag sitta här igen så nu slipper jag mammas 80-tal till dator ;)
yeah.

System of a down - atwa
CK - På rosa moln
Crossfade - Dead skin
Daniel Lindström - Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0