dagen som varit

Idag har jag gått i skolan som alla andra dagar :D
Provet gick bra så jag slipper sommarstuga ..
Så jag slutar näst nästa fredag.Wiihhoo.

Efter skolan så åkte jag till strängnäs där jag först solade :)
Sen gick jag runt på stan lite sen kilade jag till frissan.
Här sitter jag nu super-brunett igen.
Känns rätt skönt faktiskt.

Mamma kom hem idag så idag åkte jag hem från faster.
Älskar min mamma ♥
Men på söndag åker hon igen och då flyttar jag hem till faster hela nästa vecka :)

Min kväll kommer bestå av One tree hill och one tree hill och åter one tree hill..
Det är det ända som får mig att sluta tänka :)

Och ni som tycker det är kul att vara anonyma verkar ju ha ett himla komiskt liv.
Ni kanske inte fattar att ni gör det bara värre..
Men nu vet ni !

Längtar till Köpenhamn med Sarah och killarna :D Hoppas tiden går fort.

Nu är det oth som gäller.
Tjilevippen <3

Kommentarer
Postat av: Emil bästa pojkvännen?

Lämna emil lämna mariefred................

2008-05-16 @ 09:33:10
Postat av: lojsan

Babbbbbiii, langa bilder på håret jag vill se:)

Och hurru, skit i alla anomnyma kommentarer, du är stark! <3

2008-05-16 @ 11:07:59
Postat av: kungen

Hej lilla anonyma jävel. Skit på dig!



Alexandra är babe och du vet om det.

Du är bara avensjuk,

2008-05-16 @ 18:08:41
Postat av: kungen

Dumt att du slutar kolla på alexandras blogg om du stör dig så mkt på den.



Du är bara avensjuk för du inte fått emil i säng

2008-05-16 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0