En mysig Torsdag



Dagen till enda!
Haft redovisning i skolan idag som gick bara bra :)
Känns så skönt att allt är över och att jag med gott samvete kan sluta skolan nästa Fredag!
Men det kommer kännas skumt att alla fortfarande går i skolan :P
aja jag ska inte klaga på det..

Sarah kom till min skola vid 11 tiden så hon var med sista halvtimmen :D
Sen gick vi och shoppade lite, eller inte jag.. Sarah!!! (jag har inte en spänn)
Sen så käkade vi på mc donalds :D smarrigt ..
Sedan gick vi och kollade i lite fler affärer och sedan gick vi till rixvideo där vi solade.
Mycket bra solarium måste jag säga.. men galet varmt var det så jag trodde jag skulle dö ..
Sarah mådde inte så bra så var lite orolig för henne :(
Hoppas du mår bättre till imorgon!

Jag ska åka hem ikväll till "mitt" hem, som inte känns som mitt hem men måste väl kalla det så :S
Ska sova i min säng för första gången på 7 nätter ... Jag kommer få panik ..
aja såfort jag bli lite starke så tror jag att jag ska försöka bryta mig loss och flytta till eget.
Men jag vill ha Sarah med mig !!!!!!!!!!!!

Nu är det såhär fint väder igen och jag blir överlycklig !
Hoppas det håller i sig nu .
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0