en regnig fredag

Nu ger jag upp !
Har lagt ner min tankebana i huvudet.
Jag mår bra och ikväll blir det mys :D
Dock åker jag hem ikväll då jag förmodligen ska
åka tidigt imorgon till min Kusin som fyller 25:)
Men ska nog hinna övningsköra lite först om jag har tur..

Idag hade vi bara svenska :)
Vi skulle gå och intervjua alla i hela klassen och ha en konversation med varenda än =)
Haha rätt drygt men nu känner jag iallafall alla  lite bättre.. det är ett plus!
Ska ha extra engelska med Tony snart.
Sen är det bara hem fort för att ta min sista fästing-spruta.
Snabbt hem och och sen in till kungsör för att leva livet .

Detta väder gör mig tokig. Vart tog sommaren vägen?
kommsi kommsi lilla vän ..

Så jävla snygg !! helt galet..Du får passa dig för killarna gumman !


Nu kallar tony på mig ..
Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0